Автомобільні новини

Mazda Taiki

Важливий вибір.Незважаючи на те, що японська компанія Mazda почала продавати автомобілі Cosmo Sport, оснащені роторним двигуном, ще в травні 1967 року, в 1974 році команда розробників рот...

Audi RS 3 Sportback

У вигляді RS 3 занадто багато спільних рис з базовою моделлю А3, щоб визнати «спортсменку» шедевром автоіскусства і першою красунею Монако. Але в той же час: строгий спортивний «корсет» купе...

Chevrolet Corvette

Знаменитий Chevrolet Corvette веде свою історію з 1953 року і всіма автомобільними істориками вважається родоначальником американських суперкарів. Останнє покоління під індексом С6 було пред...

Історія марки Subaru

"Субару" (Subaru-Fuji Industries Ltd.), Японська компанія, що спеціалізується на виробництві легкових і вантажних автомобілів, бере участь в авіабудуванні і проводить промислове устаткува...

Mercedes-Benz S-клас

Перший Mercedes-Benz S-класу - Sonderklasse перекладається з німецької як «особливий клас» - з'явився 25 вересня 1972 року. Хоча й раніше найрозкішніші автомобілі з трипроменевою зіркою мал...

BMW 5 серія

Нарешті-то вся ця гра в кішки-мишки закінчилася і всі бажаючі отримали можливість самостійно оцінити нове творіння компанії bmw. Неважко уявити, яка розгорнеться полеміка і скільки всього бу...

Клиновий ремінь. Особливості конструкції.

Ремені клинові - практично жоден механізм або машина для передачі потужності не обходяться без них. Перетин клинового ременя - це

рівнобедрена трапеція, форма і розмір якої збігається з профілем канавки відповідного шківа. Сила тертя, що виникає між боковинами натягнутого ременя і поверхнями канавок шківів, передає обертальний рух від одного шківа до іншого. Натягнутий ремінь заклінівется в канавці шківа. Тому клинові ремені передають потужність в декілька рази більшу, ніж плоскі ремені, при однаковому їх натягу.

Тяговий шар є основним елементом ременя. Звідси підвищені вимоги до його якості: тривалі і багаторазові навантаження не повинні його деформувати і розтягувати, він повинен володіти високою адгезією (adhaesio - тяжіння, прилипання, зчеплення) до гуми. З

авдання не з легких. На сьогоднішній день жодне хімічне волокно не володіє всіма цими властивостями одночасно. Тому, враховуючи конкретні умови, в яких працюватиме клиновий ремінь, вибирають тип хімічного волокна для тягового шару: арамидное (кевларові), віскозне, поліефірне.

Читателю на заметку. Если вы хотите приобрести качественне ремни приводные посмотрите на асортимент товара предоставленые на сайте kimiko.tw

Зі спеціальної гуми виготовляються шар розтягування і шар стиснення клинового ременя. Гума для цих шарів повинна володіти наступними властивостями:

температуростойкость (під час експлуатації температура всередині ременя може досягати 100 ° С);
струмопровідність (ремінь може використовуватися в іскробезпечних обладнанні);
масло-бензостойкость (для можливості експлуатації ременя поблизу джерел різних нафтопродуктів, наприклад, в двигуні машини);
стійкість до поперечної та поздовжньої деформацій (в гумову суміш ременів клинових FARM BELT саме з цією метою додають спеціальне текстильне волокно).
Формули гумової суміші є ноу-хау для виробника ГТВ. Вони патентуються. Адже продукцію одного виробника від іншого відрізняє саме склад гумової суміші.

Останній шар клинового ременя - обгортка - виготовляється з прогумованої тканини, продовжує термін служби ременя, захищаючи його внутрішню частину від руйнівного впливу навколишнього середовища.

За призначенням та умовами експлуатації клинові ремені діляться на приводні, варіаторні, вентиляторні.

 
Останні статтіЦікаве з нашого сайту