Автомобільні новини

Porsche Panamera

porsche Panamera дуже довго створювали, розкручували і возили по презентаціях, тепер же настав час зрозуміти, що за модель претендує на роль флагмана марки Porsche. Так хочеться нарешті свої...

Chevrolet Camaro

Перша презентація Chevrolet Camaro відбулася 26 вересня 1966 року, з метою створення конкуренції понад популярному і захопив великий сектор ринку Ford Mustang. Проектувався Camaro як нов...

BMW 5 серія

Нарешті-то вся ця гра в кішки-мишки закінчилася і всі бажаючі отримали можливість самостійно оцінити нове творіння компанії bmw. Неважко уявити, яка розгорнеться полеміка і скільки всього бу...

Ford Focus III

Focus завжди був особливим автомобілем для ford. Вперше він з'явився в Європі в 1998 році, прийшовши на заміну популярному Escort, щоб повторити і примножити успіх свого попередник...

Audi RS 3 Sportback

У вигляді RS 3 занадто багато спільних рис з базовою моделлю А3, щоб визнати «спортсменку» шедевром автоіскусства і першою красунею Монако. Але в той же час: строгий спортивний «корсет» купе...

Mercedes-Benz S-клас

Перший Mercedes-Benz S-класу - Sonderklasse перекладається з німецької як «особливий клас» - з'явився 25 вересня 1972 року. Хоча й раніше найрозкішніші автомобілі з трипроменевою зіркою мал...

Клиновий ремінь. Особливості конструкції.

Ремені клинові - практично жоден механізм або машина для передачі потужності не обходяться без них. Перетин клинового ременя - це

рівнобедрена трапеція, форма і розмір якої збігається з профілем канавки відповідного шківа. Сила тертя, що виникає між боковинами натягнутого ременя і поверхнями канавок шківів, передає обертальний рух від одного шківа до іншого. Натягнутий ремінь заклінівется в канавці шківа. Тому клинові ремені передають потужність в декілька рази більшу, ніж плоскі ремені, при однаковому їх натягу.

Тяговий шар є основним елементом ременя. Звідси підвищені вимоги до його якості: тривалі і багаторазові навантаження не повинні його деформувати і розтягувати, він повинен володіти високою адгезією (adhaesio - тяжіння, прилипання, зчеплення) до гуми. З

авдання не з легких. На сьогоднішній день жодне хімічне волокно не володіє всіма цими властивостями одночасно. Тому, враховуючи конкретні умови, в яких працюватиме клиновий ремінь, вибирають тип хімічного волокна для тягового шару: арамидное (кевларові), віскозне, поліефірне.

Читателю на заметку. Если вы хотите приобрести качественне ремни приводные посмотрите на асортимент товара предоставленые на сайте kimiko.tw

Зі спеціальної гуми виготовляються шар розтягування і шар стиснення клинового ременя. Гума для цих шарів повинна володіти наступними властивостями:

температуростойкость (під час експлуатації температура всередині ременя може досягати 100 ° С);
струмопровідність (ремінь може використовуватися в іскробезпечних обладнанні);
масло-бензостойкость (для можливості експлуатації ременя поблизу джерел різних нафтопродуктів, наприклад, в двигуні машини);
стійкість до поперечної та поздовжньої деформацій (в гумову суміш ременів клинових FARM BELT саме з цією метою додають спеціальне текстильне волокно).
Формули гумової суміші є ноу-хау для виробника ГТВ. Вони патентуються. Адже продукцію одного виробника від іншого відрізняє саме склад гумової суміші.

Останній шар клинового ременя - обгортка - виготовляється з прогумованої тканини, продовжує термін служби ременя, захищаючи його внутрішню частину від руйнівного впливу навколишнього середовища.

За призначенням та умовами експлуатації клинові ремені діляться на приводні, варіаторні, вентиляторні.

 
Останні статтіЦікаве з нашого сайту